Παρασκευή, 29 Δεκεμβρίου 2006

Οι "μελανειμονούντες" και τα έργα τους

ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΝΑΩΝ

ΛΙΒΑΝΙΟΣ
(μεταφρασμένο από εκδόσεις Θύραθεν)

(Μικρό δείγμα από το "Προς Θεοδόσιον τον Βασιλέα - Υπέρ των Ιερών")

...
Βέβαια εσύ ο ίδιος δεν έδωσες διαταγή να κλείσουν οι ναοί και δεν απαγόρεψες ούτε την είσοδο σε ναούς ούτε το ιερό πυρ των ναών ούτε το λιβάνι ούτε τις προσφορές άλλων θυμιαμάτων σε ναούς και βωμούς. Όμως εκείνα τα μαυροφορεμένα υποκείμενα που τρώνε περισσότερο κι από τους ελέφαντες και κατεβάζοντας αμέτρητα ποτήρια παρενοχλούν τους άλλους που συνοδεύουν το πιοτό τους με τραγούδια, αυτοί που συγκαλύπτουν τις επιδόσεις τους στο φαγοπότι με μια τεχνητή χλωμάδα του προσώπου. Αυτοί, ενώ ο νόμος παραμένει σε ισχύ, ορμούν πάνω στους ναούς κρατώντας ξύλα και πέτρες και σίδερα, και μερικές φορές χωρίς αυτά, με χέρια και πόδια. Ακολουθεί η εκ του ασφαλούς λεηλασία, το γκρέμισμα της στέγης, η κατεδάφιση των τοίχων, σπάσιμο των αγαλμάτων, αναποδογύρισμα των βωμών. Κι οι ιερείς των ναών είναι υποχρεωμένοι να σωπαίνουν ή να πεθαίνουν. Κι αφού κατεδαφίσουν ένα ναό, σπεύδουν στον δεύτερο και στον τρίτο κι ύστερα στοιβάζουν τρόπαια πάνω σε τρόπαια, καταπατώντας τον νόμο.
...
Να τι αντίκτυπο έχουν στις μεγάλες υποθέσεις του κράτους οι βιαιότητες που αποτολμούν ενάντια στον κόσμο της υπαίθρου οι άνθρωποι αυτοί που ισχυρίζονται οτι πολεμούν τους ναούς. Μόνο που ο πόλεμός τους είναι για αυτούς πηγή εισοδήματος. Γιατί αρπάζουν όχι μόνο ότι βρίσκεται μέσα στους ναούς αλλά και τα υπάρχοντα των ταλαίπωρων αγροτών, την παραγωγή τους και τα ζωντανά. Κι αποχωρούν τελικά οι εισβολείς κουβαλώντας τη λεία τους από τα μέρη που εκπόρθησαν. Και δεν τους φτάνει αυτό αλλά σφετερίζονται και ξένα κτήματα, λέγοντας οτι η γη του τάδε γεωργού ήταν περιουσία του ναού, και πολλοί έχουν χάσει έτσι πατρικές περιουσίες, επειδή προβάλλοντα ψεύτικοι τίτλοι. Από τα δεινά των άλλων καλοπερνούν αυτοί, που ισχυρίζονται οτι κάνοντας νηστείες λατρεύουν το θεό τους. Και αν κάποιοι από τα θύματά τους πάνε στην πόλη και βρουν τον "ποιμένα" (έτσι αποκαλούνται κάποιοι άνθρωποι όχι και τόσο αγαθοί) και κλαίγοντας του διηγηθούν τα όσα έπαθαν, ο "ποιμένας" αυτός επαινεί τους κακοποιούς και ξαποστέλνει τους παθόντες λέγοντάς τους πως είναι κερδισμένοι από πάνω, που δεν έπαθαν χειρότερα.
...
Θα ισχυριστούν, βέβαια, οτι τιμωρούν αυτούς που κάνουν θυσίες και παραβαίνουν τον νόμο που δεν τις επιτρέπει. Ψεύδονται, βασιλιά, όταν τα λένε αυτά. Από τα θύματά τους, που δεν είναι άνθρωποι της πιάτσας, κανείς δεν είναι τόσο θρασύς, ώστε να έχει την αξίωση να είναι υπεράνω του νόμου, και λέγοντας νόμο εννοώ τον νομοθέτη. Πιστεύεις πως οι άνθρωποι αυτοί, που δειλιάζουν μπροστά στη χλαμύδα του φοροεισπράκτορα, θα δείχναν περιφρόνηση στον ίδιο τον βασιλιά; Κι όμως, συχνά το περιβάλλον του Φλαβιανού [*] ακριβώς αυτά ισχυριζόταν, χωρίς ποτέ να αποδειχτεί τίποτα, ακόμα και μέχρι σήμερα.
...
Εγώ θα αφήσω κατά μέρος τον αριθμό των ανθρώπων που οι ίδιοι θανάτωσαν στην διάρκεια των ταραχών...
...
Κι αν αρχίσουν να μου μιλάνε για τις βίβλους στις οποίες μένουν πιστοί, όπως ισχυρίζονται, εγώ θα τους αντιπαραθέσω τις φαύλες πράξεις τους. Γιατί αν δεν ήταν φαύλες, οι ίδιοι δεν θα ζούσαν τώρα μές στην πολυτέλεια. Και ξέρουμε τώρα οτι όπως περνούν τις μέρες περνούν και τις νύχτες τους. Δεν θα ήταν αφύσικο, όταν τη μέρα δεν έχουν κανέναν ενδοιασμό, να είναι φρόνιμοι τη νύχτα; Έχουν καταστραφεί τόσοι και τόσοι ναοί στην ύπαιθρο εξ αιτάς της θρασύτητας και της παράνοιάς τους, της δίψας για κέρδος και της έλλειψης αυτοσυγκράτησης.
Και να μια απόδειξη: υπήρχε στην Βέροια ένα χάλκινο άγαλμα του Ασκληπιού που είχε τη μορφή του ωραίου Αλκιβιάδη. Σε τούτο το άγαλμα η τέχνη εξομοιωνόταν με τη φύση. Τόσο ωραίο ήταν, που ακόμα κι εκείνοι που το έβλεπαν καθημερινά δεν χόρταιναν να το κοιτάζουν. Κανείς δεν είναι τόσο ξεδιάντροπος ώστε να πεί οτι γίνονταν θυσίες σ' αυτό το άγαλμα. Κι ωστόσο, βασιλιά, τούτο το άγαλμα που για να γίνει τόσο τέλειο χρειάστηκε τόσος κόπος αλλά και λαμπρότητα ψυχής, έχει πια γίνει κομμάτια, έχει χαθεί. Το έργο του Φειδία το μοιράστηκαν αναμεταξύ τους χέρια πολλά. Για ποιά προσφορά αίματος; Για ποιά θυσία; Για ποιά παράνομη λατρεία;
...
[*] Φλαβιανός: πατριάρχης της Αντιόχειας (381 – 404)

Δευτέρα, 25 Δεκεμβρίου 2006

Μονή ... Εσφιγμένου και Πατριάρχης Βαρθολομαίος

Από την Κομοτηνή και την τοπική εφημερίδα "Ο Χρόνος" παραθέτω άρθρο με τις δηλώσεις του Ηγουμένου της μονής Εσφιγμένου. Το άρθρο δεν μπορεί να βραβευτεί ούτε για το περιεχόμενο, ούτε για την σύνταξη της Ελληνικής γλώσσας, αλλά αυτό που αξίζει πραγματικά σε αυτό είναι η φράση που αποδίδει ο Ηγούμενος στον Πατριάρχη, σχετικά με την γνώμη του τελευταίου για την Ελληνική Επανάσταση του 1821. Γνώμη που συνάδει με τους γνωστούς αφορισμούς των αγωνιστών και της ίδιας της επανάστασης από τους τότε προκαθήμενους της "Ελληνορθοδοξίας".

Το άρθρο βρίσκεται στο:

http://www.xronos.gr/church/detail.php?ID=32117&print=Y

και έχει ως εξής (με τονισμένο το επίμαχο σημείο):

12.12.2006

Ο ΗΓΟΥΜΕΝΟΣ ΤΗΣ ΜΟΝΗΣ ΕΣΦΙΓΜΕΝΟΥ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ ΛΕΕΙ:
Χριστιανός είναι αυτός που ζει τον διωγμό...
Για τους διωγμούς που υφίστανται στην μονή Εσφιγμένου οι 104 αγιορίτες μοναχοί εξ αιτίας της διάστασης που έχουν με το Οικουμενικό Πατριαρχείο της Κων/πόλεως παραχώρησε την Κυριακή συνέντευξη ο ηγούμενος της μονής Μεθόδιος, ο οποίος ήταν προσκεκλημένος θρησκευτικού συλλόγου της Αλεξανδρούπολης, στα πλαίσια ανοικτής εκδήλωσης.


Κατά την συνέντευξη Τύπου που έγινε στο ξενοδοχείο Γκρεκοτέλ και την παρακολούθησε ο “Χρόνος”, ο πατέρας Μεθόδιος ανέφερε καρέ - καρέ τα γεγονότα, αλλά και την προσπάθεια που γίνεται για την εκδίωξή τους από την μονή, κάτι το οποίο δεν πρόκειται να γίνει με την θέλησή τους, λέγοντας ότι πιθανόν να προσφύγουν και στο δικαστήριο ανθρωπίνων δικαιωμάτων της Ευρώπης.
Στα πλαίσια της δημοκρατικής δημοσιογραφικής προσέγγισης των θεμάτων από την εφημερίδα μας, δημοσιεύονται οι απόψεις του και όσα υποστηρίζουν, ανεξάρτητα αν χαρακτηρίζονται σχισματικοί ή ό,τι άλλο, απασχολώντας περιοδικά την πανελλήνια δημοσιότητα. “Ένας Αλβανός μπορεί να βγάλει βιβλιάριο υγείας και να έχει περίθαλψη, εμείς όμως όχι, ανέφερε χαρακτηριστικά ο ηγούμενος, λέγοντας ότι όλα ξεκινούν από την πεποίθησή τους να μην απορροφούν κονδύλια της Ε.Ε. και να μη μνημονεύουν το όνομα του πατριάρχη.
Ειδικότερα, αναφέρθηκε στα μυστήρια και τον λάθος τρόπο με τον οποίο γίνονται όπως το βάπτισμα και σε άλλα περιστατικά που πλήττουν την λειτουργία τους. “Σαν πρώτη κίνηση ήταν ότι έκοψαν κάποια χρήματα που έδινε το κράτος για βοήθεια για τα μετόχια που είχαν πάρει για τους Μικρασιάτες, έκοψαν τα διαμονητήρια που έδιναν στον κόσμο για να έρχεται μέσα. Όποιος θέλει να έρθει στο μοναστήρι δεν μπορεί να έρθει, πρέπει να πάει σε άλλο μοναστήρι και μετά να έρθει σε μας. Έκοψαν τον ΟΤΕ, το ταχυδρομείο, τις ατέλειες, αυτοκίνητα, πλοία.
Έξω στην Ιερισσό έχουμε ένα κτήμα που έχουμε ζώα, έκοψαν το ρεύμα με τεράστια ζημιά, γιατί υπήρχαν ψυγεία που είχαν μέσα τρόφιμα. Στα Νέα Ρόδα που είχαμε ένα σπίτι έκοψαν και εκεί το τηλέφωνο και το ρεύμα. Ήρθε το πατριαρχείο, παρόλο ότι δεν αναγνωρίζει τους παλαιοημερολογίτες η ιεροσύνη, έφερε τους μοναχούς στην τάξη των λαϊκών και έκανε μία νέα αδελφότητα από 5 άτομα, η οποία από τον καταστατικό του χάρτη είναι τελείως παράνομη. Γιατί λέει ο καταστατικός χάρτης ότι, είναι ένα κομμάτι του συντάγματος, ότι για να γίνει κάποιος ηγούμενος σε μία αγιορείτικη μονή πρέπει να έχει γίνει μοναχός στο Άγιο Όρος.
Ο πατήρ Χρυσόστομος που τον πρόβαλε το πατριαρχείο σαν ηγούμενο, δεν είναι καν αγιορείτης. Ήρθε από αλλού. Αυτοί οι οποίοι ψηφίζουν για τον ηγούμενο πρέπει να έχουν 6 χρόνια στο μοναστήρι από την ημέρα που έγιναν μοναχοί. Κάθε λίγο κόβουν και από κάτι, κάτι ενοίκια που είχαμε πενιχρά για να μπορεί να ζει μία αδελφότητα από 105 άτομα… Φανταστείτε πόσα έξοδα υπάρχουν. Και όλα αυτά γιατί δεν μνημονεύουμε τον πατριάρχη και δεύτερο γιατί δεν παίρνουμε τα χρήματα αυτά που χορηγεί η Ε.Ε., γιατί εμείς θεωρούμε ότι αυτά τα χρήματα θα είναι ο δούρειος ίππος για τον Άγιο Όρος. Δηλαδή θα ζητάνε την διάλυση του αβάτου του Άγιου Όρους, θα ζητάνε πολλά και διάφορα. Κατά το νόμο της Εκκλησίας μας δεν επιτρέπεται οι μοναχοί να καταφεύγουν σε κοσμικά δικαστήρια. Αυτός που θα καταφύγει σε κοσμικά δικαστήρια για να δικαιωθεί σε θέματα τέτοια είναι υπό καθαίρεση. Όλος ο σκοπός τους είναι πώς θα μας κάνουν να υποκύψουμε, να μην υπάρχει καμία διαμαρτυρία στο Άγιο Όρος. Ήρθε ο πατριάρχης στο Άγιος Όρος και τι έκανε; Τίποτα. Έφερε κάπου 200 αστυνομικούς μαζί με την αιτία μήπως του επιτεθούμε εμείς. Πάει δίπλα από το κονάκι το δικό μας και σπάζουν την πόρτα εκεί, μπαίνουν μέσα και κάνουν εγκαίνια για να κάνουν καινούριο και είναι το πρωτοφανές στο Άγιο Όρος να υπάρχουν 20 μοναστήρια με 21 αδελφότητες και 21 κονάκια, δηλαδή τα σπίτια που μένουν πάνω στις Καρυές.
Εμείς διαμαρτυρηθήκαμε και διαμαρτυρόμαστε συνέχεια. Γιατροί δεν επιτρέπεται να έρθουν σε εμάς, πρέπει να κάνουμε ολόκληρη φασαρία για να έρθουν στο μοναστήρι. Πόσοι άνθρωποι πέθαναν χωρίς διάγνωση γιατρού... Μας λένε ότι λέμε ψέματα. Μας λένε ότι υπάρχουν πλοία. Από την μεριά την δικιά μας υπάρχει ένα μικρό κλειστό πλοιαράκι, δεν μπορεί να μεταφέρει πράγματα. Μεταφέραμε πράγματα με ένα φορτηγό, το σταμάτησαν και αυτό, έκαναν απέλαση στους εργάτες, σε όλα τα πράγματα δηλαδή υπάρχει ένας διωγμός και αυτός είναι όπως εμείς το φανταζόμαστε ο οικουμενισμός, ο οποίος έχει αρχίσει από το 1924 και σήμερα δρέπουμε τους καρπούς αυτούς και σιγά – σιγά θα δούμε ακόμη περισσότερα.
Και όπως τότε, για να μνημονεύσουμε τον Πάπα όπως μας λέει ο χρονογράφος σε ένα βιβλίο που γράφει όλη την ιστορία της Αγίας Σοφίας, στις 28 Μαΐου 1453 μνημονεύσαμε τον Πάπα μέσα από την Αγία Σοφία. Αυτό το βράδυ οι Τούρκοι είχαν σκοπό να κάνουν τελευταία επίθεση και αν δεν πετύχουν να σηκωθούν να φύγουν. Κοντά στην Κωνσταντινούπολη έβλεπαν την σκέπη της Παναγίας, ένα φως επάνω στην πόλη. Αυτό το φως ήταν η σκέπη της Παναγίας όπως μας λένε οι ιστορικοί του τότε καιρού. Τη νύχτα αυτή το 1453 στις 28 Μαΐου, μαζεύτηκε το φως αυτό πάνω από την Αγία Σοφία και σιγά – σιγά εξαφανίστηκε.
Έγινε σκοτάδι τελείως στην Πόλη και λένε οι Τούρκοι αύριο θα την πάρουμε την Πόλη, γιατί ο Θεός τους, τους εγκατέλειψε. Και πραγματικά έγινε αυτό που έγινε. Και κάθε φορά που ξεκλίνουμε από το θέμα της πίστεως έρχεται η τιμωρία του Θεού. Γιατί; Δεν συμβαδίζει. Γι’ αυτό και οι πατέρες μας επί τουρκοκρατίας λένε ότι καλύτερα “τούρκικο φέσι παρά φράγκικη τιάρα”. Γιατί ο Τούρκος έκανε πολλά, δίωξε, έσφαξε, αλλά στο θέμα της πίστεως ήταν πιο προσεκτικός από τους παπικούς.
Οι παπικοί όπου πάνε είναι ολοκληρωτικοί. Σου λένε ή θα γίνεις παπικός ή θα πεθάνεις. Και έχουμε το πρόσφατο παράδειγμα στην Σερβία. Το 1940 οι Ουστάσοι σκότωσαν 800.000 Σέρβους γιατί δεν θέλησαν να γίνουν παπικοί. Όπως και πρόσφατα στην Βοσνία. Γι’ αυτό εμείς είμαστε αντίθετοι σε όλα αυτά, γι’ αυτό υπάρχει ο διωγμός αυτός. Δεν μας αναγνωρίζουν, για εμάς δεν υπάρχει τίποτα. Δεν είμαστε ούτε Έλληνες πολίτες, ούτε δικαιώματα έχουμε, ούτε τίποτα. Είμαστε απλοί κοσμικοί, γι’ αυτούς δηλαδή και θα πρέπει να φύγουμε από το Άγιο Όρος.
Και πρόσφατα μας έστειλαν ένα τελεσίγραφο και μας είπαν ότι σε 5 μέρες θα πρέπει να τα έχετε μαζέψει όλα και να έχετε φύγει. Και η απάντησή μας ήταν αυτό που είπε ο Λεωνίδας στους Πέρσες: “Μολών λαβέ, ελάτε να τα πάρετε”. Γιατί εμείς θεωρούμε ότι εμείς δεν είμαστε αυτοί που μπορούμε να ξεπουλήσουμε τα κειμήλια του εαυτού μας. Εμείς είμαστε οι φύλακες και οι άλλοι που έρχονται πίσω μας θα πρέπει κάτι να βρουν. Δεν έχουμε εμείς δικαίωμα να τα ξεπουλήσουμε για τα χρήματα των Ευρωπαίων τα οποία δεν ξέρουμε και τον σκοπό για τον οποίο τα δίνουν.
Μας λένε ένα περίεργο πράγμα. Λέει, στο Άγιο Όρος υπάρχει ένα καθεστώς που πρέπει ή θα μνημονεύσεις τον πατριάρχη είτε να σηκωθείς να φύγεις. Αυτό είναι τελείως απαράδεκτο. Και υπάρχει αυτό το τραγικό να βλέπουμε σήμερα να τιμάμε τους αγίους αυτούς που θυσιάστηκαν γι’ αυτό το πράγμα, αλλά εμείς να ακολουθούμε αυτούς που τους σκότωσαν. Χθες άκουσα τον αρχιεπίσκοπο που μιλούσε εναντίον του παπισμού και σήμερα θα πάει στο Βατικανό. Δηλαδή θεωρούν ότι ο κόσμος είναι τελείως ανεγκέφαλος, αλλά δεν είναι. Δεν μπορώ να καταλάβω πώς γίνεται αυτό το πράγμα, γιατί δεν ξεσηκώνεται ο κόσμος, γιατί δεν κάνουν αυτά που πρέπει. Είδατε που ο Πατριάρχης έπιασε το χέρι του Πάπα, τι έκανε ο κόσμος; Χειροκρότησε. Γιατί χειροκρότησε; Και όταν τον έφερε στην Ελλάδα ο κ. Χριστόδουλος και είπε ζητούμε, όχι συγχώρεση αυτό που λέμε, ζητούμε την κατανόηση των ορθοδόξων για τα εγκλήματα που έκαναν οι σταυροφόροι. Μα αυτό είναι το ζητούμενο; Και θέλετε να δείτε πού μας έχει φτάσει ο οικουμενισμός; Ακούστε δηλώσεις του Πατριάρχη. Πού να τον μνημονεύσουμε εμείς;
Όταν έγινε πατριάρχης, δυστυχώς οι δύο λαοί διέκοψαν την υπέροχη συμβίωση των 400 χρόνων, λέει για εμάς και τους Τούρκους, όταν ξεσηκώθηκαν κάποιοι ξεβράκωτοι το 1821 και δημιούργησαν τις γνωστές προστριβές. Αίτια χωρισμού της δυτικής και ανατολικής εκκλησίας υπήρξαν οι ορθόδοξοι άγιοι πατέρες. Ποιος το λέει; Ο Πατριάρχης. Τα ατυχή αυτά θύματα του διαβόλου που σήμερα τιμωρούνται στην άλλη ζωή από τον Θεό. Άλλο. Οι ιεροί κανόνες που χώριζαν ως τώρα τους ορθοδόξους από τους παπικούς είναι τα τείχη του αίσχους. Δηλαδή οι κανόνες της εκκλησίας για τον πατριάρχη μας είναι τα τείχη του αίσχους. Αν είναι δυνατόν αυτός να είναι πατριάρχης. Εμείς είμαστε οι κακοί, ο πατριάρχης έχει αγάπη για όλο τον κόσμο”.
“Ορθοδοξία ή θάνατος, ή θάμαστε ελεύθεροι ή θα πεθάνουμε πνευματικά” ανέφερε χαρακτηριστικά ο πατέρας Μεθόδιος υποστηρίζοντας ότι η κοινωνία βρίσκεται ένα βήμα προ της καταστροφής αφοί οι ταγοί της Εκκλησίας άφησαν ακυβέρνητο τον κόσμο δεν ποιμένουν με αποτέλεσμα οι ποιμένες να γίνουν λύκοι και να διασκορπιστούν τα πρόβατα… “Αν πάρουμε 2000 πιστούς και τους πούμε να κάνουν τον σταυρό τους αμφιβάλλω αν βρεθούν δυο άτομα να κάνουν σωστά τον σταυρό ανέφερε λέγοντας ότι είναι απαράδεκτο αρχιερείς να ανήκουν στην μασονία και να υπηρετούν δύο αφεντικά και τον Θεό και τον διάβολο.
Αναφορές υπήρξαν και στο μυστήριο της βάφτισης όπου στους 8.500 ιερείς ζήτημα είναι αν υπάρχουν ελάχιστοι που βαφτίζουν σωστά και κατά τον ορθόδοξο τρόπο” προσέθεσε. Σε αυτό το πνεύμα συνεχίστηκε η τοποθέτηση του πατέρα Μεθόδιου, ο οποίος απάντησε σε ερωτήσεις και ήταν προσκεκλημένος θρησκευτικού συλλόγου στην Αλεξανδρούπολης.


Μελαχροινή Μαρτίδου

Τετάρτη, 20 Δεκεμβρίου 2006

Jim Fetzer, Τριανταφυλλόπουλος και Το Βήμα

Με έκπληξη διάβασα σήμερα στο ΒΗΜΑ το παρακάτω λιβελογράφημα, σχετικά με την εκπομπή του Μάκη Τριανταφυλλόπουλου για το θέμα της "11ης Σεπτεμβρίου":

ΤΟ ΒΗΜΑ

Τετάρτη 20 Δεκεμβρίου 2006
ΠΑΝΔΩΡΑ


Το κακό στην Ελλάδα, όπου οι θεσμοί είναι της πλάκας και οι αξίες ρευστές, είναι οτι η παρατεταμένη δημοσιότητα γύρω από ένα πρόσωπο τείνει να δημιουργεί την εντύπωση της σοβαρότητας. Αν καταφέρνεις να κρατάς επάνω σου τον προβολέα, γίνεσαι "κάποιος", οι πολλοί σε παίρνουν στα σοβαρά.
Υπό την έννοια αυτή, ήταν ευχής έργον η γελοιωδέστατη εκπομπή του γνωστού Δημοσιογράφου για την 11η Σεπτεμβρίου. Βασισμένη στις συνωμοσιολογικές θεωρίες ενός παγκοσμίως αγνώστου Αμερικανού "καθηγητή" με εμφανώς εύθραυστο ψυχισμό (το λιγότερο), η εκπομπή δεν ήταν παρά μια ανακεφαλαίωση όλων των ανοησιών που έχουν ως τώρα διατυπωθεί σχετικά με την "11/9". Εν ολίγοις, φυσικά και ήσαν όλα σχεδιασμένα από τους ίδιους τους κακούς Αμερικανούς. (Ως και τα αεροπλάνα που έπεσαν στους πύργους ήσαν τηλεκατευθυνόμενα κατά τον "καθηγητή"). Σε συνεργασία με ποιούς φαντάζεστε παρακαλώ; Μα βεβαίως με τους αιώνιους εχθρούς της ανθρωπότητας: τους Εβραίους. Με απώτερο σκοπό προφανώς, την εμπλοκή των ΗΠΑ σε έναν πόλεμο τεραστίου οικονομικού, πολιτικού και ανθρωπίνου κόστους, τον οποίον ακόμη και ο Μπούς έχει αρχίσει να καταλαβαίνει οτι θα χάσουν.
Έχει ενδιαφέρον το ότι, σε μια περίοδο που οι ΗΠΑ έχουν γίνει η πιο μισητή χώρα στον κόσμο, ο δε πόλεμος του Μπούς στο ΙΡΑΚ βρίσκεται στο στόχαστρο της κριτικής όλων των σοβαρών ΜΜΕ του κόσμου (όχι μόνον των προσκειμένων στην Αριστερά), ουδείς ενδιαφέρθηκε για τις εκκεντρικές απόψεις του "καθηγητή" – αυτού του εμφανέστατα δυστυχισμένου ανθρώπου. Μόνη εξαίρεση ο ... Δημοσιογράφος.
Έχει επίσης ενδιαφέρον η σύμπτωση οτι αυτόν τον καιρό τις ίδιες πάνω – κάτω αρλούμπες πουλάει και ο τηλεπλασιέ της τερατολογίας Λιακόπουλος. Είναι αμφίβολο όμως αν η ειρωνεία μπορεί να γίνει αντιληπτή από τον Δημοσιογράφο. Διότι χθές θύμισε (σε όσους το είχαν ξεχάσει) οτι δεν είναι παρά ένας ημιμαθής τσαλαβούτας, ένας τηλεδιασκεδαστής, ένας Λιακόπουλος με κοστούμι Donna Karan και σπίτι στην Εκάλη.
Θλιβερότερη, πάντως, και από την ίδια την εκπομπή ήταν η συμπεριφορά ορισμένων σοβαρών ανθρώπων του πάνελ (και ιδίως κάποιων που επαγγέλλονται τους αναλυτές των διεθνών...), οι οποίοι ανέχθηκαν τόση επικίνδυνη σαχλαμάρα, μένοντας εκεί σαν γλάστρες ως τα ξημερώματα. Τι σημασία έχει όμως για το κάθε ψώνιο η υποτίμηση της ίδιας της νοημοσύνης του; Του αρκεί να ψωνίζει τσίχλες από το περίπτερο και να βλέπει τη λάμψη της αναγνώρισης στο βλέμμα του περιπτερά καθώς του δίνει τα ρέστα.


Το άρθρο ξεκινά και τελειώνει με αφορισμούς κατά του Δημοσιογράφου, κατά του Αμερικανού καθηγητή (και όχι "καθηγητή") και κατά όλου του πάνελ της εκπομπής.
Για την "ταμπακιέρα", ούτε κουβέντα η "Πανδώρα" του Βήματος.
Πώς εξηγεί ο συντάκτης του κατάπτυστου αυτού λιβελογραφήματος την αδιάψευστη μαρτυρία της ίδιας της εικόνας της κατάρρευσης των "πύργων"; Πώς αντιπαρατίθεται στα επιχειρήματα του Αμερικανού καθηγητή; Ούτε κουβέντα για επιχειρήματα. Σπίλωση με ύβρεις, υπονοούμενα και υποτιμητικές εκφράσεις, αλλά κουβέντα για την "ταμπακιέρα". Γνωστή μέθοδος: Όταν δεν μπορούμε να αντικρούσουμε επιχειρήματα, αποκαλούμε τον αντίπαλο "τρελό" ή "απατεώνα" και η συζήτηση τελειώνει.
Εγώ πάντως βρήκα πολύ ενδιαφέρουσα την άποψη του καθηγητή Jim Fetzer, όπως ακούστηκε στην εκπομπή του κυρίου Τριανταφυλλόπουλου και όπως την είχα ήδη ακούσει στην δικτυακή τοποθεσία των Αμερικανών Ακαδημαϊκών

http://www.scholarsfor911truth.org/

οι οποίοι αμφισβητούν την Αμερικανική κυβερνητική άποψη σχετικά με τα γεγονότα της 11ης Σεπτεμβρίου 2001.

Στο κάτω μέρος της σελίδας αυτής δίνονται επιπλέον links για άλλες τοποθεσίες αμφισβητιών της 11ης Σεπτεμβρίου.

Επειδή έχουμε χορτάσει στη χώρα μας από μεθόδους δυσφήμισης και συκοφαντίας ανθρώπων σαν αυτές της "Πανδώρας", ας παραθέσω και τη διεύθυνση της σελίδας "ποιοί είμαστε" από την παραπάνω τοποθεσία, για να δούμε αν ο Jim Fetzer είναι ένας απομονωμένος ψιλοπαράφρων "καθηγητής":

http://www.scholarsfor911truth.org/WhoAreWe.html

Επιπλέον βρήκα πολύ ενδιαφέροντα και βάσιμα τα στοιχεία στα βίντεο του Google, σχετικά με το ίδιο ζήτημα, όπως το:

http://video.google.com/videoplay?docid=-6708190071483512003&q=9+11+truth&hl=en

και πολλά άλλα διαφωτιστικά που μπορεί να βρεί κανείς στο διαδίκτυο, αρκεί να κάνει αναζήτηση στο Google με τους όρους 9 11 truth scholars ή ότι άλλο σχετίζεται με την υπόθεση. Όποιος ψάξει θα εκπλαγεί από την πληθώρα αποτελεσμάτων, και τον μεγάλο αριθμό των "συνωμοσιολογούντων". Είναι όλοι αυτοί ανόητοι, ψυχασθενείς ή κακεντρεχείς;

Σίγουρα είναι όμως, τουλάχιστον κακοπροαίρετος και κακοήθης όποιος ερμηνεύει την δίκαιη αγανάκτηση ενός ανθρώπου, απόλυτα πεπεισμένου, όπως είναι ο Jim Fetzer, για μια τόσο μεγάλης κλίμακας και με τόσα θύματα εγκληματική σκευωρία, ως ψυχική ανισορροπία.

Κυριακή, 10 Δεκεμβρίου 2006

Αποσπάσματα της Καινής Διαθήκης με μισαλλόδοξα μηνύματα

Παρακάτω δυο από τα πιό απροκάλυπτα μισαλλόδοξα μηνύματα του ιδρυτή της Χριστιανικής Εκκλησίας (κωδικός: Βασιλεία των Ουρανών;), που προτρέπουν στο μίσος και τη σφαγή των "άλλων", ανεξαρτήτως βαθμού συγγενείας:

Ματθαίος Κεφάλαιο 10

34 Μη νομίσετε ότι ήρθα να φέρω ειρήνη στη γη. Δεν ήρθα να φέρω ειρήνη αλλά μαχαίρι. 35 Γιατί ήρθα να διχάσω τον άνθρωπο κατά του πατέρα του και την κόρη κατά της μητέρας της και τη νύφη κατά της πεθεράς της. 36 Και εχθροί του ανθρώπου θα είναι οι άνθρωποι του σπιτιού του. 37 Όποιος αγαπάει πατέρα ή μητέρα περισσότερο από εμένα δεν είναι άξιος για μένα και όποιος αγαπάει τον γιο ή την κόρη του περισσότερο από εμένα δεν είναι άξιος για εμένα. 38 Και όποιος δεν παίρνει το σταυρό του και δεν ακολουθεί πίσω μου δεν είναι άξιος για εμένα. 39 Όποιος βρει την ψυχή του θα τη χάσει, και όποιος χάσει την ψυχή του για χάρη μου θα τη βρει. 40 Όποιος δέχεται εσάς δέχεται εμένα και όποιος δέχεται εμένα, δέχεται αυτόν που με έστειλε. 41 Όποιος δέχεται προφήτη στο όνομα προφήτη, θα λάβει μισθό προφήτη. και όποιος δέχεται δίκαιο στο όνομα δικάιου, θα λάβει μισθό δικαίου. 42 Και όποιος δώσει σε έναν από τους μικρούς αυτούς να πιει ένα ποτήρι κρύο (νερό) μόνο στο όνομα μαθητή μου, αλήθεια σας λέω, δε θα χάσει τον μισθό του.

Λουκάς, Κεφάλαιο 19

11 Kι ενώ αυτοί τα άκουγαν αυτά, συνέχισε ο Iησούς και τους είπε μια παραβολή, επειδή βρισκόταν κιόλας κοντά στην Iερουσαλήμ κι αυτοί νόμιζαν πως η βασιλεία του Θεού πρόκειται να εμφανιστεί από τη μια στιγμή στην άλλη. 12 Eίπε λοιπόν: Ένας άρχοντας πήγε σε τόπο μακρινό για να στεφθεί βασιλιάς και να επιστρέψει. 13 Έτσι, πριν φύγει, κάλεσε δέκα δούλους του, τους έδωσε δέκα μνες και τους είπε: Eμπορευτείτε τα χρήματα αυτά, μέχρι που να γυρίσω πίσω. 14 Όμως οι πολίτες του τον μισούσαν κι έστειλαν κατόπι του αντιπροσωπεία για να πουν: Δεν τον θέλουμε αυτόν για βασιλιά μας. 15 Tελικά, όμως, αυτός γύρισε πίσω στεμμένος βασιλιάς. Tότε φώναξε τους δούλους εκείνους, στους οποίους είχε δώσει τα χρήματα, για να μάθει πώς τα εμπορεύτηκε ο καθένας τους. 16 Παρουσιάστηκε, λοιπόν, ο πρώτος και είπε: Kύριε, η μνα σου απέφερε άλλες δέκα μνες. 17 Kι ο βασιλιάς του είπε: Eύγε, δούλε αγαθέ! Eπειδή στο λίγο στάθηκες πιστός, έχε εξουσία πάνω σε δέκα πολιτείες. 18 Kατόπιν ήρθε ο δεύτερος και είπε: Kύριε, η μνα σου κέρδισε πέντε μνες. 19 Eίπε και σ' αυτόν: Aνάλαβε κι εσύ τη διακυβέρνηση πέντε πολιτειών. 20 Ήρθε κι ένας άλλος και είπε: Kύριε, ορίστε η μνα σου, που την είχα φυλαγμένη ξεχωριστά σ' ένα μαντίλι, 21 γιατί σε φοβόμουν επειδή είσαι άνθρωπος σκληρός. Παίρνεις εκείνο που δεν τοποθέτησες και θερίζεις εκείνο που δεν έσπειρες. 22 Tου λέει τότε ο βασιλιάς: Aπό τα ίδια σου τα λόγια θα σε κρίνω, δούλε πονηρέ! Ήξερες πως είμαι άνθρωπος σκληρός και παίρνω εκείνο που δεν τοποθέτησα και θερίζω εκείνο που δεν έσπειρα. 23 Γιατί, λοιπόν, δεν κατέθεσες τα χρήματά μου στην τράπεζα, ώστε, σαν γυρίσω να τα εισπράξω με τόκο; 24 Kατόπιν είπε σ' εκείνους που ήταν εκεί: Πάρτε απ' αυτόν τη μνα και δώστε την σ' εκείνον που έχει τις δέκα μνες. 25 Tου είπαν τότε εκείνοι: Kύριε, έχει ήδη δέκα μνες! 26 Kι απάντησε: Πραγματικά σας λέω, στον καθένα που έχει, θα δοθεί. Eνώ από εκείνον που δεν έχει, κι εκείνο που του έχει δοθεί, θα αφαιρεθεί απ' αυτόν. 27 Kι όσο για τους εχθρούς μου εκείνους, που δε με θέλησαν για βασιλιά τους, φέρτε τους εδώ και κατασφάξτε τους μπροστά μου.

Ακόμα στην παραπάνω παραβολή των μνών, αυτό που διδάσκεται στους ημετέρους είναι: πλουτίστε όσο γίνεται περισσότερο για εμένα (την υπό ίδρυση Εκκλησία;) και θα έχετε εξουσία, ανάλογη των χρημάτων που κερδίσατε. Βέβαια ο τρόπος αύξησης του "κεφαλαίου" δεν προσδιορίζεται από τον "εντιμώτατο Κύριο": χρήμα να είναι και όπως θέλει ας μας προέκυψε.

Αυτές τις Χριστιανικές αρχές δεν μας τις εξήγησαν στο σχολείο!

Τα κείμενα στην αρχαία γλώσσα, μπορεί να τα βρεί κανείς στον χώρο της Αποστολικής Διακονίας της Εκκλησίας της Ελλάδος:

http://www.apostoliki-diakonia.gr/bible/bible.asp

Ο Ιησούς εκβάλλει δαιμόνια και ... εις χοίρους βάλλει

Κατά Ματθαίον Ευαγγέλιο, Κεφάλαιο 8

Όχι στην Παλαιά Διαθήκη ή Όχι στα Θρησκευτικά;

Εμφανίζονται τελευταία κάποιοι θεολογούντες καλοθελητές, που βλέπουν την εκ της Παλαιάς Διαθήκης προκαλούμενη ζημία στην Χριστιανική επιχειρηματολογία και προσπαθούν πάση θυσία να απεμπλέξουν τον Χριστιανισμό απο το "ένδοξο" Ιουδαιο-ρατσιστικό του παρελθόν.


Τίθεται λοιπόν θέμα, από κάποιους, να σταματήσει η διδασκαλία - ειδικά της Παλαιάς Διαθήκης - στο μάθημα των Θρησκευτικών. Αυτό βέβαια δεν μπορεί να σταθεί λογικά, παρά μόνο μετά από (νέα) παραχάραξη (μεγάλου μεγέθους) της Καινής Διαθήκης, όπως την γνωρίζουμε σήμερα, η οποία είναι διαποτισμένη από το πνεύμα της Παλαιάς, της οποίας τους ήρωες και τα γεγονότα επικαλείται, ουκ ολίγες φορές. Επιπλέον τι θα γίνει με τα γεμάτα από αναλύσεις της Παλαιάς Διαθήκης, ωραιοποιήσεις των Βιβλικών ηρώων και κακολογίες κατά των "εθνικών" - Ελλήνων βιβλία των "Πατέρων της Εκκλησίας";

Το πρόβλημά τους έγκειται και στο οτι η αναγκαστική αντικατάσταση του γνωστού "πίστευε και μη ερεύνα" με το "ερευνάτε τας γραφάς", σε μια προσπάθεια ωραιοποίησης του δογματικού χαρακτήρα της Χριστιανικής θρησκείας, στην πράξη έκανε πιο φανερή σε πολύ κόσμο την άκρως ρατσιστική και μισαλλόδοξη πλευρά της Παλαιάς Διαθήκης.

Όμως:

Δεν είναι το ζήτημα αν θα πρέπει να διδάσκεται η Παλαιά Διαθήκη στα σχολεία. Το ζήτημα είναι οτι θα πρέπει να σταματήσουν να διδάσκονται τα ίδια τα Θρησκευτικά σαν ένα μάθημα απροκάλυπτου προσηλυτισμού στα σχολεία. Μπορεί ο Χριστιανισμός να είναι η "κυρίαρχη" θρησκεία σήμερα, επειδή επιβλήθηκε, όπως επιβλήθηκε, εδώ και 1600 περίπου χρόνια. Αλλά είναι απαράδεκτο και αντισυνταγματικό η επίσημη πολιτεία να ευνοεί τον προσηλυτισμό μέσα στο ίδιο το δημόσιο σχολείο.

Άρθρο 13 του Ελληνικού συντάγματος (Θρησκευτική Ελευθερία):


1. Η ελευθερία της θρησκευτικής συνείδησης είναι απαραβίαστη. Η απόλαυση των ατομικών και πολιτικών δικαιωμάτων δεν εξαρτάται από τις θρησκευτικές πεποιθήσεις καθενός.
2. Kάθε γνωστή θρησκεία είναι ελεύθερη και τα σχετικά με τη λατρεία της τελούνται ανεμπόδιστα υπό την προστασία των νόμων. H άσκηση της λατρείας δεν επιτρέπεται να προσβάλλει τη δημόσια τάξη ή τα χρηστά ήθη. O προσηλυτισμός απαγορεύεται.
3. Oι λειτουργοί όλων των γνωστών θρησκειών υπόκεινται στην ίδια εποπτεία της Πολιτείας και στις ίδιες υποχρεώσεις απέναντί της, όπως και οι λειτουργοί της επικρατούσας θρησκείας.

Αλλά βεβαίως το Εκκλησιοκρατούμενο σχολείο ασκεί προσηλυτισμό στην κυρίαχη θρησκεία, σε μικρά παιδιά, που δεν έχει αναπτυχθεί η κρίση τους, ώστε ελεύθερα να επιλέξουν θρήσκευμα ή και άρνηση θρησκεύματος.
Πώς είναι απαραβίαστη η ελευθερία της θρησκευτικής συνείδησης, όταν υφίσταται κάποιος όλη αυτή την Χριστιανική προπαγάνδα από την παιδική του ηλικία, μετά μάλιστα τον υποχρεωτικό του νηπιοβαπτισμό;
Με ποιό δικαίωμα γονείς, εκκλησία και πολιτεία σε εντάσσουν σε ένα θρήσκευμα, που εσύ δεν είχες την ελεύθερη βούληση να το επιλέξεις συνειδητά;

Αν ήταν σχολείο της Εκκλησίας να το δεχτώ. Το μάθημα των θρησκευτικών θα πρέπει να αντικατασταθεί από μάθημα θρησκειολογίας. Και σε ένα τέτοιο μάθημα χωράει και ο εκπληκτικός "Αληθής Λόγος" του ΕΛΛΗΝΑ Κέλσου.

Δευτέρα, 4 Δεκεμβρίου 2006

ΑΛΗΘΗΣ ΛΟΓΟΣ

Συγγραφέας: ΚΕΛΣΟΣ
(μεταφρασμένο από εκδόσεις Θύραθεν)

(μικρό δείγμα από το ότι μπόρεσε να βρεθεί από το έργο του, μέσα στο "Κατά Κέλσου" του Χριστιανού απολογητή Ωριγένη)


"... όποιος πιστεύει, χωρίς πρώτα να ελέγξει λογικά ένα δόγμα, είναι βέβαιο πως θα απατηθεί. Έχουμε πολλά σημερινά παραδείγματα άλογης πίστης: τους ζητιάνους ιερείς της Κυβέλης, τους μάγους που δίνουν προφητείες παρατηρώντας ουράνια φαινόμενα, τους λάτρεις του Μίθρα και του Σαβαδία και όσους βλέπουν φαντάσματα της Εκάτης ή κάποιας άλλης θεότητας θηλυκιάς ή αρσενικής. Ακριβώς όπως οι τσαρλατάνοι αυτών των λατρειών εκμεταλλεύονται την αφέλεια των εύπιστων και τους τραβούν από τη μύτη, έτσι γίνεται και με τους Χριστιανούς δασκάλους. Κάποιοι από αυτούς δεν θέλουν καν να διατυπώσουν ούτε να ακούσουν ένα επιχείρημα πάνω σ' αυτά που πιστεύουν, προτιμώντας τα 'πίστευε και μη ερεύνα' και 'η πίστη σου θα σε σώσει' και 'η σοφία αυτού του κόσμου είναι κακό πράγμα, ενώ το νά 'σαι απλοϊκός είναι καλό'..."

Στο ίδιο βιβλίο βλέπουμε οτι τον καιρό εκείνο κυκλοφορούσαν κάποιες άλλες δοξασίες σχετικά με τον Χριστό. Ο Κέλσος , χρησιμοποιώντας ένα υποθετικό πρόσωπο, Ιουδαίο, παρουσιάζει τα Ιουδαϊκά επιχειρήματα κατά του Χριστιανισμού. Λέει λοιπόν ο υποτιθέμενος Ιουδαίος:

"Η γέννηση του Ιησού από μια παρθένο είναι δική του επινόηση, για να συγκαλύψει την δική του καταγωγή. Γεννήθηκε σε ένα χωριό της Ιουδαίας από μια ντόπια άπορη χειρώνακτα που ο άντρας της, ένας μαραγκός, την έδιωξε από το σπίτι σαν έμαθε οτι τον απατούσε μ' ένα στρατιώτη που τον έλεγαν Πάνθηρα. Και διωγμένη και ταπεινωμένη περιπλανήθηκε και γέννησε κρυφά. Ο ίδιος επειδή ήταν φτωχός, πήγε να δουλέψει εργάτης στην Αίγυπτο, όπου έμαθε μερικά από τα τεχνάσματα για τα οποία περηφανεύονται οι Αιγύπτιοι και με τη βοήθεια αυτών των τεχνασμάτων, όταν ξαναγύρισε ανακύρηξε τον εαυτό του Θεό."

Ανάμεσα στα πολλά και άκρως ενδιαφέροντα που λέει ο Κέλσος αναφέρεται εκτενώς και στην Ελληνική άποψη για το Χριστιανικό δόγμα. Ας παραθέσω και από αυτή την άποψη ένα δείγμα:

"Εκθέτοντας τώρα την προσωπική μου άποψη, έχω να πω οτι ο καυγάς μεταξύ Ιουδαίων και Χριστιανών είναι εντελώς βλακώδης. Όλη αυτή η φασαρία για το τι υπήρξε ο Χριστός, είναι περί όνου σκιάς. Πραγματικά τίποτα το σημαντικό δεν βρίσκει κανείς στη διαμάχη Ιουδαίων και Χριστιανών: και τα δυο μέρη πιστεύουν σε θείες προφητείες, οτι θα έρθει να ζήσει ανάμεσα στους ανθρώπους ένας σωτήρας. Η διαφωνία τους βρίσκεται στο αν έχει ήδη έρθει ή όχι... Ούτε αυτόί ούτε εγώ ούτε κανένας άλλος δεν θα ήταν πρόθυμος να εγκαταλείψει την ιδέα της τιμωρίας των αδίκων και της ανταμοιβής των δικαίων. Ετούτοι όμως, επινοώντας κάθε λογής φόβητρα προσελκύουν κόσμο στις γραμμές τους τρομοκρατώντας τον με την ιδέα της θείας τιμωρίας... Και κάθε έξυπνο άνθρωπο τον απομακρύνουν απ' την διδασκαλία της πίστης τους, ενώ καλοδέχονται τους ανόητους και τους δουλοπρεπείς..."

Ας είναι ο λόγος αυτός του Κέλσου Α-ληθής.

Κυριακή, 3 Δεκεμβρίου 2006

Έναρξη

Ο λόγος δημιουργίας αυτού του μονολόγου είναι αποτέλεσμα τυχαίων γεγονότων. Τελικά, η επιθυμία προσθήκης σχολίου σε καταχώρηση άλλου χρήστη αυτού του χώρου, με οδήγησε σε εγγραφή στο χώρο αυτό.
Έτσι η πρώτη καταχώρηση είναι για ... δοκιμή.