Κυριακή 10 Δεκεμβρίου 2006

Αποσπάσματα της Καινής Διαθήκης με μισαλλόδοξα μηνύματα

Παρακάτω δυο από τα πιό απροκάλυπτα μισαλλόδοξα μηνύματα του ιδρυτή της Χριστιανικής Εκκλησίας (κωδικός: Βασιλεία των Ουρανών;), που προτρέπουν στο μίσος και τη σφαγή των "άλλων", ανεξαρτήτως βαθμού συγγενείας:

Ματθαίος Κεφάλαιο 10

34 Μη νομίσετε ότι ήρθα να φέρω ειρήνη στη γη. Δεν ήρθα να φέρω ειρήνη αλλά μαχαίρι. 35 Γιατί ήρθα να διχάσω τον άνθρωπο κατά του πατέρα του και την κόρη κατά της μητέρας της και τη νύφη κατά της πεθεράς της. 36 Και εχθροί του ανθρώπου θα είναι οι άνθρωποι του σπιτιού του. 37 Όποιος αγαπάει πατέρα ή μητέρα περισσότερο από εμένα δεν είναι άξιος για μένα και όποιος αγαπάει τον γιο ή την κόρη του περισσότερο από εμένα δεν είναι άξιος για εμένα. 38 Και όποιος δεν παίρνει το σταυρό του και δεν ακολουθεί πίσω μου δεν είναι άξιος για εμένα. 39 Όποιος βρει την ψυχή του θα τη χάσει, και όποιος χάσει την ψυχή του για χάρη μου θα τη βρει. 40 Όποιος δέχεται εσάς δέχεται εμένα και όποιος δέχεται εμένα, δέχεται αυτόν που με έστειλε. 41 Όποιος δέχεται προφήτη στο όνομα προφήτη, θα λάβει μισθό προφήτη. και όποιος δέχεται δίκαιο στο όνομα δικάιου, θα λάβει μισθό δικαίου. 42 Και όποιος δώσει σε έναν από τους μικρούς αυτούς να πιει ένα ποτήρι κρύο (νερό) μόνο στο όνομα μαθητή μου, αλήθεια σας λέω, δε θα χάσει τον μισθό του.

Λουκάς, Κεφάλαιο 19

11 Kι ενώ αυτοί τα άκουγαν αυτά, συνέχισε ο Iησούς και τους είπε μια παραβολή, επειδή βρισκόταν κιόλας κοντά στην Iερουσαλήμ κι αυτοί νόμιζαν πως η βασιλεία του Θεού πρόκειται να εμφανιστεί από τη μια στιγμή στην άλλη. 12 Eίπε λοιπόν: Ένας άρχοντας πήγε σε τόπο μακρινό για να στεφθεί βασιλιάς και να επιστρέψει. 13 Έτσι, πριν φύγει, κάλεσε δέκα δούλους του, τους έδωσε δέκα μνες και τους είπε: Eμπορευτείτε τα χρήματα αυτά, μέχρι που να γυρίσω πίσω. 14 Όμως οι πολίτες του τον μισούσαν κι έστειλαν κατόπι του αντιπροσωπεία για να πουν: Δεν τον θέλουμε αυτόν για βασιλιά μας. 15 Tελικά, όμως, αυτός γύρισε πίσω στεμμένος βασιλιάς. Tότε φώναξε τους δούλους εκείνους, στους οποίους είχε δώσει τα χρήματα, για να μάθει πώς τα εμπορεύτηκε ο καθένας τους. 16 Παρουσιάστηκε, λοιπόν, ο πρώτος και είπε: Kύριε, η μνα σου απέφερε άλλες δέκα μνες. 17 Kι ο βασιλιάς του είπε: Eύγε, δούλε αγαθέ! Eπειδή στο λίγο στάθηκες πιστός, έχε εξουσία πάνω σε δέκα πολιτείες. 18 Kατόπιν ήρθε ο δεύτερος και είπε: Kύριε, η μνα σου κέρδισε πέντε μνες. 19 Eίπε και σ' αυτόν: Aνάλαβε κι εσύ τη διακυβέρνηση πέντε πολιτειών. 20 Ήρθε κι ένας άλλος και είπε: Kύριε, ορίστε η μνα σου, που την είχα φυλαγμένη ξεχωριστά σ' ένα μαντίλι, 21 γιατί σε φοβόμουν επειδή είσαι άνθρωπος σκληρός. Παίρνεις εκείνο που δεν τοποθέτησες και θερίζεις εκείνο που δεν έσπειρες. 22 Tου λέει τότε ο βασιλιάς: Aπό τα ίδια σου τα λόγια θα σε κρίνω, δούλε πονηρέ! Ήξερες πως είμαι άνθρωπος σκληρός και παίρνω εκείνο που δεν τοποθέτησα και θερίζω εκείνο που δεν έσπειρα. 23 Γιατί, λοιπόν, δεν κατέθεσες τα χρήματά μου στην τράπεζα, ώστε, σαν γυρίσω να τα εισπράξω με τόκο; 24 Kατόπιν είπε σ' εκείνους που ήταν εκεί: Πάρτε απ' αυτόν τη μνα και δώστε την σ' εκείνον που έχει τις δέκα μνες. 25 Tου είπαν τότε εκείνοι: Kύριε, έχει ήδη δέκα μνες! 26 Kι απάντησε: Πραγματικά σας λέω, στον καθένα που έχει, θα δοθεί. Eνώ από εκείνον που δεν έχει, κι εκείνο που του έχει δοθεί, θα αφαιρεθεί απ' αυτόν. 27 Kι όσο για τους εχθρούς μου εκείνους, που δε με θέλησαν για βασιλιά τους, φέρτε τους εδώ και κατασφάξτε τους μπροστά μου.

Ακόμα στην παραπάνω παραβολή των μνών, αυτό που διδάσκεται στους ημετέρους είναι: πλουτίστε όσο γίνεται περισσότερο για εμένα (την υπό ίδρυση Εκκλησία;) και θα έχετε εξουσία, ανάλογη των χρημάτων που κερδίσατε. Βέβαια ο τρόπος αύξησης του "κεφαλαίου" δεν προσδιορίζεται από τον "εντιμώτατο Κύριο": χρήμα να είναι και όπως θέλει ας μας προέκυψε.

Αυτές τις Χριστιανικές αρχές δεν μας τις εξήγησαν στο σχολείο!

Τα κείμενα στην αρχαία γλώσσα, μπορεί να τα βρεί κανείς στον χώρο της Αποστολικής Διακονίας της Εκκλησίας της Ελλάδος:

http://www.apostoliki-diakonia.gr/bible/bible.asp

2 σχόλια:

Stelios Frang είπε...

Έχουν στήσει εδώ και από πάρα πολλές δεκαετίες φάμπρικα "ερμηνείας" των γραφών, οι οποίες μεταφέρονται στα καθ' ημάς όπως βολεύει κάθε φορά - βλέπε και το εισαγωγικό μήνυμα, σύμφωνα με το οποίο «η χριστιανική πίστη προσαρμόζεται στις συνθήκες και στα αιτήματα κάθε τόπου και κάθε εποχής», δηλαδή ο ορισμός του καιροσκοπισμού.

Έτσι θα βρεις πολλούς "μελετητές" που θα κάνουν το άσπρο μαύρο. Γράφει μεν "Δεν ήρθα να φέρω ειρήνη αλλά μαχαίρι" και σου εξηγεί ότι μαχαίρι είναι ο αιχμηρός λόγος... μεταφορικά το λέει στους αναλφάβητους αγρότες και ψαράδες και όποιος κατάλαβε. Μίλησε μεν για μαραμένη συκιά και ανύπρακτα σύκα (δεν ήξερε ότι το χειμώνα δεν κάνουν σύκα οι συκιές), αλλά εννοεί τα σύμβολα της πέρσικης θρησκείας που δεν θα αποδώσει καρπούς. Γράφει ότι "δεν θα καταλύσω, αλλά θα συμπληρώσω" και αυτό ερμηνεύεται ότι θα "ιδρύσω νέα θρησκεία" κ.ο.κ.

Υπάρχει ειδικό μάθημα στις θεολογικές σπουδές "Ερμηνευτική" (Exegetic στα ξένα πανεπιστήμια), η οποία ασχολείται πώς κάνουμε το άσπρο μαύρο, κάτι ανάλογο που διδάσκουν και στα κομματικά σεμινάρια των ΚΚ!

Ερινύα είπε...

Πραγματικά διαπιστώνεται εύκολα πόσο αυτοί οι άνθρωποι είναι ικανοί να ελίσσονται στις συζητήσεις, να διαστρέφουν αυτά που λένε οι συνομιλητές τους, να ερμηνεύουν αυθαίρετα ότι είναι ενοχλητικό για την ιδεολογία τους, πάντα κάνοντας το άσπρο μαύρο.
Αναλογίζεσαι καμμιά φορά αν οι ίδιοι πιστεύουν αυτά που ισχυρίζονται ή αν είναι συνειδητοποιημένοι προπαγανδιστές του ψεύδους. Αυτή η δεύτερη εκδοχή μου φαίνεται πιθανότερη, αλλιώς μάλλον ένας καλός ψυχίατρος θα ήταν χρήσιμο να αποφανθεί για τους ανθρώπους αυτούς.

Τα

http://sfrang.blogspot.com/

και

http://sfrang.com/historia/default.htm#per

είναι εξαιρετικές τοποθεσίες.

Είμαι ευτυχής που τις ανακάλυψα! :-)